Баспасөз-қызметі
Математика сабағында Lesson Study тәсілін тиімді қолдану жолдары түсіндірілді
WALS 2024 халықаралық конференциясы аясында шеберлік сабақтары өтіп жатыр. Сингапурдағы Наньян технологиялық университетінің қауымдастырылған профессоры, Ұлттық білім беру институтының өкілі Бан Хенг Чой тәжірибесімен бөлісіп, үздік эксперименттерді таныстырды. Ғалымның баяндамасы Lesson Study-ді пайдалану кезінде математикалық есептерді шешу жолдарын анықтау мен тәсілдерді тиімді қолдануға арналды.
Бан Хенг Чой оқыту үдерісінде математикалық есептерді талдаудың маңыздылығын атап өтті, бұл мұғалімдерге есептерді шешуді ғана емес, сонымен қатар оқушылардың математикалық ойлауын дамытудың тиімді әдісі екенін атап өтті.
Спикер әртүрлі әдістерді қолдану және мұғалімдердің тақырыпты жалықтырмай түсіндіруі оқушылардың назарын аударып, олардың оқуға деген қызығушылығын арттыратынын атап өтті:
– Математика сабағындағы жиі кездесетін мәселе – балаларға есепті өз бетінше шешуге рұқсат берілмейді. Балалар проблемаға өздері назар аударып, шешімін ұсынуы қажет. Мұғалім шектеу қоймауы керек. Балалар бір-бірімен ашық, араласып, ой бөлісуі тиіс. Менің баяндамамның тұжырымдамасы қарапайым есептерді жоғары дәрежелі есептерге айналдыру, – деді ол.
Сабақты зерттеу Альянсы өкілі Акихико Такахаши мен WALS президенті Кэтрин Льюис АҚШ пен өзге де елдерде Lesson Study бағдарламасын енгізу және дамыту бойынша көп жылдық тәжірибесімен бөлісіп, оқушылардың математиканы оқуға деген қызығушылығы мен белсенділігін арттыру үшін проблемалық оқытуды пайдаланудың маңыздылығы туралы айтты.
Акихико Такахаши Lesson Study мұғалімдерге оқыту әдістерін жетілдіру, сабақтарды талдау мен есептер шығару арқылы математикалық ұғымдарды терең түсінуге жағдай жасау үшін бірлесіп жұмыс жасауға мүмкіндік беретінін баса айтты.
– Шеберлік сыныбының негізгі идеясы мұғалімдерге Lesson Study-ді жүргізуге көмектесу болып табылады, бұл студенттердің оқу нәтижелерін жақсартуға мүмкіндік береді. Көптеген педагогтер сабақты зерттеуді жүргізеді, бірақ негізгі мәселе – бұл оқушылардың нәтижелеріне әсер ететіндей ұйымдастыру, – деді сарапшы.